Monday 19 May 2014

Keep Calm and Lets Blogging :)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎
May The Peace..Mercy..And Blessing of Allah be with you.
it has been a long time since the last entry(ayat skema)
haih..a lot have happened to me..
happy :D
sad :(
horror o_0
funny :P
too much!!
what i can say here is everyday is for learning (ayat super senior aku) ^_^
InsyaAllah..manfaatkan setiap hari utk ilmu
(i am so sorry..i cant really exposed the projek GILA for a certain reasons)
banyak yang aku dapat daripada projek GILA aku tu
belajar menjadi dewasa...
belajar erti persahabatan...
belajar tentang islam
dan yang paling penting mengenali insan yg sangat istimewa..yg banyak membantu dalam mengubah aku menjadi lebih baik..
(aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan kau di dunia dan di akhirat akhi..InsyaAllah :) ) _hampir setahun_
*meaningful for me*
again!!bahasa ROJAK!!
takpalah..okayh

 *i like this quotes*

baiklah..sekadar berkongsi pandangan..
aku ni jenis manusia yg sering bersendiri..ke mana pun aku akan berseorangan..
jujur kata.kadangkala rasa sunyiii..tapi mungkin dah terbiasa..
kadangkala orang akan pandang pelik bila aku makan seorang diri...duduk seorang diri..berjalan seorang diri..
bagi aku lah..mengapa perlu pelik?aku bukanlah seperti mereka yg duduk berdua duaan..
*yg biasa diluar biasakan..yg luar biasa dibiasakan*
Astaghfirullah..siapalah aku untuk judge mereka kan..haih..
takpalah tolak tepi..
MENGAPA KITA PERLU TAKUT DGN KATA ORG??
redha manusia tiada penghujung..carilah redha Allah..itu terbaik..Wallahualam..
dan sebenarnya kita tak pernah bersendirian..Allah sentiasa bersama hambanya..
malaikat..
:)
memang aku hampir tenggelam dgn dunia sendiri..dunia khayalan aku..dan kadangkala aku sesat..
PAYAH NI!!!!
so..dont be like me..:P

manusia..takkan tutup mulut..jadi biarkan ajelah..:)
aku..sedang mengubah diri..utk menjadi yg lebih baik..bukan kerana dia..tapi kerana Dia (Allah yg Maha Esa)
InsyaAllah...
i think just that..i wanna do my assignments..
 InsyaAllah..kita akan ketemu lagi
no caption..
HAHHAHAHHAHAH

ok..wassalam
:)


No comments:

Post a Comment