Tuesday 23 July 2013

SeBeLuM AkU MeMbUkA CeRiTa..=)

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum...

Fuuuhhh...Fuuuhhh....Fuuuhhh...
dust everywhere...uhuk3..
ahahhaha..
lama sudah kita tidak ketemu ya blog...

hurmmmm...
before I started my story or more to my assignment that is about psychology, religion and attitude, I would like to share a little about my life in about this one past year..(okay english aq mmg dah damn!!)

Before i forget...actually i have changed my course after a week entered UPM..
Bachelor of Engineering (Electrical and Electronic). <<<< my dream course but it has made me suffered..
may Allah bless me..huhuhu
hurmmm...I also joined ROTU..means now i am a cadet officer..woohooo..sounds great..but quite challenging for a spoil child like me..ahakz
okay2..whats more???
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......got no idea!!!!ahahhaha

okay nothing more bout myself cuz I think nothing interesting!!

okay juz wait for my research...heheehee..with more stories..
  
SYUKRAN USTAZ SBB BUAT AKU RAJIN UTK BERBLOGGING PAGI2 BUTA NI..AHAHAHA..
:D

\
 RONALDO
akusayangdiagilagila...
- 4 tahun kami bersama...
aku menangis sbb dia..
aku ketawa sebab dia..
aku marah sebab dia..
luv u
  PRINCESS PUTIH
pengubathatikuyangdukalara
- tanpa kusedari..sudah setahun dia datang
kedatangan tanpa disangka
selepas kematian temanku SO BHUE..
menemani RONALDO..
dan aku..
thanx awak...
SO BHUE
rindusamakamooo
- pemergian yg tak pernah aq duga..
kenangan terlalu banyak..
maaf sbb tak dpt berbakti di saat2 akhir hayatmu..
Ramadhan mengembalikan memori lama..saat aq mengambilmu..
badan lemah yg sedang tdur aq angkat dgn penuh hati2..utk dibawa pulang..
terima kasih kerana telah memberi aq kebahagiaan walau hanya sementara..
terkilan masih mengahntui diri..maaf..maaf.


perkongsian bersama..
Wallahualam..

*nantikan entry akan dtg..:D

No comments:

Post a Comment